17 cze 2016

Wakacyjne wyczytywanie książek z Olą i Kitty :)


Czy na waszych półkach też zalegają stosy nieprzeczytanych, odkładanych od dłuższego czasu książek? Czy też nie potrafiliście się oprzeć promocjom, choć na przeczytanie czekało już tyle innych powieści? Czy potrzebujecie motywacji, aby w końcu się za nie zabrać? 

Każdy, kto na powyższe pytania odpowiedział oczywiście, że tak jest adresatem naszej akcji! Akcję wymyśliła Ola i zaprosiła mnie do jej współtworzenia, za co bardzo dziękuję <3 Oczywiście w ostatecznym rozrachunku razem dopracowałyśmy szczegóły i oto przedstawiamy wam Wakacyjne Wyczytywanie!

W skrócie o co chodzi? 

Otóż od 1 lipca do 31 sierpnia naszym zadaniem jest wyczytanie całego wakacyjnego stosu! Stos musi liczyć minimum 16 pozycji (2 pozycje na tydzień, no co to jest :D), ale może oczywiście więcej  (przykład zobaczycie poniżej ^^). 

Stosiki prosimy wrzucić na bloga razem z bannerem akcji najpóźniej do 25 czerwca. Od tego dnia można również rozpocząć czytanie :) Potem swoje postępy wysyłacie na mojego lub Oli e-maila z następującym tytułem: Wakacyjne wyczytanie <twój nick> do daty określonej w regulaminie, a także sami podsumowujecie swoje wyniki 31 lipca oraz sierpnia :)


Prosimy o zgłaszanie się pod postem moim lub Oli, tam również prosimy zamieszczać wszelkie pytania :) 

Regulamin Wycztywania
Zgłaszając się, automatycznie akceptujesz poniższy regulamin.

1. Akcja ma na celu uporanie się z zalegającymi na półkach książkami, aby bez poczucia winy móc kupować nowe. 
2. Akcja trwa od 25 czerwca do 31 sierpnia 2016 roku.
3. Uczestnicy akcji układają stos książek liczący minimum 16 pozycji z własnych zasobów. 
4. Zgłoszenia przyjmujemy w komentarzach pod postem informującym o akcji na blogach nieuleczalnyksiazkoholizm.blogspot.com i biblioteczkaciekawychksiazek.blogspot.com 
5. Uczestnicy wysyłają zdjęcie stosu wraz ze zgłoszeniem na jeden z maili: kaleksandra@onet.pl  lub dausia_s@wp.pl, w temacie wpisując: Wakacyjne wyczytywanie: stos(nick)
6. Uczestnicy, po przeczytaniu książek, umieszczają ich recenzje na swoim blogu bądź na serwisie Lubimy Czytać. 
7. W dniach 31 lipca i 31 sierpnia na blogach nieuleczalnyksiazkoholizm.blogspot.com i biblioteczkaciekawychksiazek.blogspot.com pojawi się podsumowanie akcji. 
8. Do dnia 30 lipca i 30 sierpnia uczestnicy wysyłają na maile organizatorek linki do recenzji książek, które przeczytali, w temacie wiadomości wpisując: „Wakacyjne wyczytywanie (nick). W przypadku wstawienia recenzji dn. 31 lipca/sierpnia prosimy o dosłanie jej w tym dniu najpóźniej do godz. 18
9. Jeśli uczestnicy robią podsumowania miesiąca, uwzględniają w nim liczbę przeczytanych książek w ramach akcji Wakacyjne wyczytywanie
10. Zgłoszenia są przyjmowane do 25 czerwca.

A więc kto się z nami bawi? :) Kto jeszcze chce mieć czyste sumienie kupując nowe książki po wakacjach? <3

27 komentarzy:

  1. Ja bym się zgłosiła, ale już mam posty zaplanowane do... żeby cię nie okłamać, dokładnie do 15 lipca, więc nie mam szans, by opublikować to wcześniej. Ale super zabawa, gratuluję pomysłu i współtworzenia Kitty. ;) A co do sposobu czytania domowych książek, robię to tak, że raz czytam swoją, a raz z biblioteki. I takim sposobem, książki powoli znikają ze stosiku nieprzeczytane. Z jednego zostało mi 9, plus 5 pożyczonych od koleżanki. A dodatkowo 12 jak się nie mylę, które wygrałam w konkursie z niespodzianką i dostałam właśnie pudło książek. Jest tego trochę, obawiam się, że mogę nie zdążyć do końca roku, ale na pewno będzie ich mniej. :)Powodzenia wszystkim życzę! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już ci na ten temat napisałam u ciebie :) co do metody - ja czytam to na co mam akurat ochotę :D ale czasem są terminy w bibliotekach itp... :D i tak moje książki schodzą na plan dalszy ^^

      Usuń
    2. Zgłaszam się, jak już wiesz. ;) Tworze to w zakładce Pozostałe wyzwania. :) Zaaktualizuję, o ile odpiszesz mi na poczcie. ;) :*

      Usuń
  2. Życzę powodzenia biorącym udział :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój stosik do przeczytania wynosi aktualnie AŻ dwie pozycje. Nieźle, nie? ;P Ja choćbym chciała, to się mogę nie wyrobić czasowo ;/ Moje pierwsze pracujące wakacje, jakoś muszę to ogarnąć. Chociaż prawie wylądowałam w księgarni ;P Sama czytam więcej, gdy coś mam na głowie. Np. chodząc do szkoł, czytałam na przerwach, wczytywałam się i kończyłam w domu w końcu. A taak...? Przecież mogę obejrzeć jeden odcinek serialu, głupi film, albo powtórzyć całą "Grę o Tron" od początku? Albo mogę odpalić grę. Albo babrać się czymś w Photoshopie. Wolne nie służy mojemu czytaniu XD
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ty to robisz? o.O
      Ej, ale ja też tak mam :D Jednak stwierdziłam, że zepnę pupę w te wakacje i się postaram :D

      Usuń
    2. Po prostu wole "minimalizm" - najpierw przeczytam, potem kupuje dalej. Ogólnie ze wszystkim tak mam. Drugiego szamponu/podkładu/cieni nie kupię, dopóki nie mogę wywalić starych (chyba, że coś mi zupełnie nie podpasuje, ale to musi być taką 100% klapą, średniaki znoszę jakoś).

      Usuń
  4. Chyba sama wezmę udział w akcji, o ile znajdę czas na czytanie dwóch książek tygodniowo, bo wakacje nie zawsze oznaczają leniwe i wolne dni. Niektórzy pracują, a przecież trzeba też znaleźć chwilę dla bliskich, znajomych, innych pasji :(
    http://tamczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto chociażby spróbować, śmiało - zapraszam cię :)

      Usuń
  5. Wchodzę w to :D Mam tyyyyle książek do wyczytania, mam nadzieję, że w wakacje z nimi nadgonię :) Chociaż moje założenie było: nie wypożyczaj tyle książek z biblioteki, czytaj to co masz w domu, a wczoraj wróciłam z pięcioma, ale za to jakie! Nareszcie dorwałam dalsze części "Ja'diablicy" i drugi tom Zwiadowców :) Także czuję że te wakacje będą bardzo intensywne pod względem czytelniczym :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty to pamiętaj na mejla wysłać ten stos :D
      Ja wróciłam z 7... :D Więc wiesz :D
      Powodzenia! :)

      Usuń
  6. Zgłaszam się :) Mam nadzieję że mi się uda je przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Inicjatywa jak najbardziej zacna- gdyby nie fakt, że takie stosy totalnie mnie demobilizują ( jest w ogóle takie słowo? :D) to chętnie wzięłabym udział. Ale wkleję banerek na bloga- może to kogoś skusi ;)
    Widzę też "Talon" oraz "Akademię dobra i zła"- czaję się na nie od dłuższego czasu, także będę czekać na opinie ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest takie słowo. Szkoda :(
      Ale dziękuję za wstawienie bannerka! :)

      Usuń
  8. Poprzeczka postawiona wysoko! :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  9. I chyba właśnie dlatego wolę biblioteki niż kupowanie książek w księgarniach. Po pierwsze nie mam tak dużego domu, by pomieścić wszystko to, co chcę przeczytać. Wole też czytać to na co mam aktualnie ochotę czytać i wypożyczam a jak nie ma tej książki to szukam innej. I nie mam zaległych stosików ;) w wakacje najlepiej czyta mi się lekkie książki, najczęściej też takie, które opowiadają o wakacjach czy podróżnicze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz, ja mam tyle książek, że też czytam to, na co akurat mam ochotę :D Ale ja w wakacje lubię te cięższe, bo mogę się na nich lepiej skupić :)

      Usuń
  10. Nie posiadam zalegających książek, wręcz cierpię na ich niedobór:/
    Pozdrawiam!

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się, jeeej! Mam nawet więcej niż 16 książek xD A ja się obawiałam, czy będzie 16 xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To czekam na twoje zdjęcie na e-mailu :D <3
      Powodzenia! :)

      Usuń
  12. Świetna akcja i mam wrażenie, że stworzona idealnie dla mnie! :D
    Zgłaszam się, choć nie wiem, czy uda mi się przeczytać chociażby te 16 książek a co dopiero je zrecenzować, ale może się uda! Zaraz wysyłam zdjęcie na e-mail i piszę post, żeby może więcej osób zachęcić do wzięcia udziału :)
    Buziaki kochana ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Weszłabym, ale od razu bym się wyłamała :D Ja i recenzje? NIE.
    Z resztą nie znalazłabym aż 16 książek :D Ledwo (teraz mam) 3 może 4 książki :P

    Susette
    CHOCOLADZIX - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. No wiesz że wezmę udział tylko ci wyślę foto nie długo :D

    OdpowiedzUsuń

Nie piszcie linków w komentarzach - zawsze odwiedzam Wasze blogi!

Za każdy komentarz osobie, która przeczytała post dziękuję ☻

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.