8 cze 2016

Refleksje czytelnicze #13 - Oliwia Olivka + Paulina Balcerzak

Dzisiejszy post zawdzięczam Oliwii i Paulinie :) Dziękuję wam za pytania <3 Jeśli też chcecie o coś zapytać - zapraszam do zakładki Zadaj pytanie :)


1. Czy przeczytałaś wszystkie zadane lektury szkolne?
Hahahhahaha, nie, kompletnie nie, ja od kilku lat nie przeczytałam żadnej :D Wybacz, bardziej mnie to rozbawiło, bo dla mnie te lektury są tak bezsensowne, nic nie wnoszą.... A oni jeszcze oczekują, że ja to będę czytać :D

2. Zdarza się Ci po przeczytaniu książki wymyślać dalsze losy jej bohaterów?
Tak, ale jest to zła cecha, bo jak potem jest kontynuacja, to często się zawodzę, bo nie jest tak, jak chciałam... :(

3. Czytałaś/czytasz obecnie jakieś fanfiction? Czy lubisz tego typu książki?
Nie, i nie czytałam nigdy książki typu fanfik :D Nie lubię fanfików, bo wolę czytać normalne książki :D


1. Czy ktoś dzięki Tobie zaczął czytać książki?
Mój chłopak dostał ode mnie 3 część Metra.... Nie miał wyjścia :D

2. Czy zastanawiasz się by nawiązać więcej współprac?
Hm... Jeśli już, to chyba tylko z wydawnictwem Jaguar, bo wydają dużo ciekawej fantasy lub Fabryką słów, bo czytam dużo jej książek, ale jakoś nie spieszy mi się. Mam co czytać :D

3. Jaką książkę chciałabyś jak najszybciej kupić?
Ja to bym chciała Wilka z Wall Street <3 

4. Czy masz dokładnie ustalone w jakiej kolejności będziesz czytała książki czy czytasz na co masz ochotę w danym momencie?
Ostatnio staram się trzymać jakąś tam kolejność, bo w końcu niektórych książek chyba nigdy bym nie przeczytała, ale na ogół to jednak raczej to, na co mam ochotę :D Dlatego lubię mieć pod ręką różne książki ^^

5. Czy dzięki nauczycielowi polubiłaś jakiś przedmiot szczególnie?
WF dzięki mojej obecnej wychowawczyni i jednocześnie WFistce, bo prowadzi z nami fitness, nie gramy dużo w siatkę etc. :D

6. A jaki jest Twój ulubiony przedmiot w szkole?
WF, ale lubię też przyrodę (ale to przez to, że nauczycielka wymaga mało, bo wie, że nam to w sumie niepotrzebne) :D Nikt mnie nie pyta nigdy czy nienawidzę jakiegoś to mogę od razu napisać, że matmy, ale nie bo nie lubię liczyć czy coś - mam tak beznadziejną babkę, że jak patrzę na obliczenia, to od razu mi się ona przypomina i aż chcę czymś rzucić!

7. Wolisz jak konkursy książkowe to losowania czy konkretne zadania?
Zależy. Lubię konkursy z zadaniami, bo wzmaga to kreatywność, ale zmniejsza ilość osób biorących udział. Za to losowanie jest zawsze fajne, takie sprawdzenie czy ma się szczęście :D Ale ogółem najbardziej popieram konkursy, w których jest choć małe zadanko konkursowe, jak np. domyśl się, który post miał najwięcej wyświetleń etc., bo wtedy ktoś musi jednak pomyśleć, rozejrzeć się na blogu, a nie tylko wejść, zgłosić się i wyjść.... I po prostu np. za zgadnięcie jest dodatkowy los :)

8. Jesteś introwertykiem czy ekstrawertykiem?
Zdecydowanie ekstrawertykiem, mogę się nawet dokładniej określić, bo kocham testy psychologiczne (co ma związek z tym, że kocham odpowiadać na pytania), że jestem cholerykiem :)

9. Czytasz jedną czy kilka książek naraz?
Zawsze jedną na raz :D Tzn, mam rozpoczęte i niedokończone zbiory opowiadań, ale nie wiem, kiedy je zacznę od początku i skończę, a zacząć od początku będę musiała na pewno - jednak chyba zaczęłam je ponad rok temu :D

9 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy Tag. Nie popieram, że lektury nic nie wnoszą. NIe każdą czytałam ale jest teraz kiedy już zaczęłam dorosłe życie stwierdzam, że mają one w sobie mądrości, nawet "Janko muzykant" czy " Cierpienie młodego Wertera"... Kwestia gustu ale i dojrzałości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przez całe liceum przeczytałam aż 1 lekturę kilkunastostronnicową. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już zapomniałam jakie pytania ci zadawałam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne pytanka :D
    Niektóre odpowiedzi są świetne :D

    Susette
    0zuzol0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja tam czytam lektury. Co prawda nie robię tego z własnej woli i większość z nich mi się nie podoba, ale na szczęście zdarzyło mi się zatknąć również z tymi ciekawymi :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie~ Nataliaaa
    http://happy1forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też zawsze czytam tylko jedną książkę na raz. Kiedyś czytałam ich więcej, ale w końcu stwierdziłam, że nie lubię tak przeskakiwać między książkami :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się zdarza czytać kilka książek na raz... :D I nie cierpię w-fu ;x

    OdpowiedzUsuń
  8. ja tam rachunkowość lubiłam xD
    Ja czytam kilka na raz :D

    OdpowiedzUsuń

Nie piszcie linków w komentarzach - zawsze odwiedzam Wasze blogi!

Za każdy komentarz osobie, która przeczytała post dziękuję ☻

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.