14 lis 2016

Mini maratonowy TAG książkowy v2


Zapraszam was na drugą odsłonę TAGu, który stworzyłyśmy z dziewczynami z Mini maratonów :) 


Suomi dla Ola K. - bohater z zasadami
Najlepsze jest to, że ja czytam dużo takich książek, a kiedy przychodzi mi wymyślić takiego bohatera, to mam pustkę w głowie :D To może polecę w inną stronę interpretacji tej kategorii: John z Nie jestem seryjnym mordercą miał swoje zasady, aby nie wypuścić potwora. 

Ola K. dla Suomi - bohaterka z obsesją na jakimś punkcie
Lisbeth Salander miała bzika na punkcie swojego bezpieczeństwa oraz komputerów, a to już dwie obsesje :)


Meredith dla Justyśka - fajna bohaterka-mama
Molly Weasley to idealna bohaterka do tej kategorii - czuła, ale kiedy coś schrzanili to potrafiła dać im do pieca :D

Justyśka dla Meredith - bohater nie bojący się nowych wyzwań
Yelena z Siły trucizny nie bała się zupełnie nowych wyzwań! Została w końcu testerką żywności komendanta oraz przynętą dla żołnierzy podczas ćwiczeń :)



KittyAilla dla Jellyfih - główny bohater jest studentem 
Moja kategoria, ale sama mam problem... Choć nie! Był w końcu Dawid ze Zrób mi jakąś krzywdę. Pomińmy fakt, że był studentem prawa, a porwał 15-letnią (?) dziewczynę :D

Jellyfish dla KittyAilla - silna, twarda i harda bohaterka
Nikita z Dziewczyny z Dzielnicy Cudów. Dążyła do swojego celu, była silna i zdeterminowana, ale miała też delikatniejszą stronę :)


Bookworm dla Patrycja Pyciaaa - bohaterka, która odbywa podróż (w przenośni)
To może Sonea z Gildii Magów? Według mnie odbywa ona podróż zaufania, tzn. uczy się komu może ufać, a komu absolutnie nie i robi to sama, a nie na podstawie czyichś opinii.

Patrycia Pyciaaa dla Bookworm - książka, która wywołała w tobie niemożliwą do opanowania burzę emocji
Całą trylogia Red Rising <3 Emocja i szybka akcja oraz zawał serca gwarantowane <3


Miasto Książek dla Doomisia - idealna według ciebie książka
Według mnie idealną książką jest Harry Potter i Książę Półkrwi, ale i cała seria o młodym czarodzieju. Drugą idealną serią są Zwiadowcy <3

Doomisia dla Miasto Książek - książka z miastem, w którym chciałabyś się znaleźć
Chciałabym znaleźć się w Skandii, w Hallasholm pod rządami Eraka :) I chciałabym poznać Stiga <3


Życie w książkach dla WiktoriaCzytaRazemZWami - dobra książka z motywem mitologii
Oczywiście, że Olimpijscy Herosi, ale również Kłamca <3

WiktoriaCzytaRazemZWami dla Życie w książkach - najlepszy klasyk, jaki czytałeś
Dzieje Tristana i Izoldy <3 

Nominuję wszystkich którzy mają ochotę ten TAG zrobić - będzie nam bardzo miło! <3

18 komentarzy:

  1. Czytałam już na innym blogu i uważam, że fajnie wyszedł wam ten tag ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Harry Potter i Zwiadowcy są idealni w każdym calu! Moje dwie ulubione serie :D
    A Nikita idealnie pasuje do tej kategorii! Jej postać to jedna z największych zalet Dziewczyny z Dzielnicy Cudów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, oni są doskonali <3
      No ale przecież nie jedyna! :D

      Usuń
  3. Lisbeth Salander idealnie tu pasuje chociaż w sumie nie dziwię się dziewczynie, bo miała dość duży powód to swoich obsesji.
    Molly Weasley wygrywa to pytanie :D

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się jej nie dziwię, ale jednak obsesja pozostaje obsesją :D

      Usuń
  4. Yelena zdecydowania nie bała się nowych wyzwań i chyba między innymi za to ją polubiłam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wiem, jak można było nie wydać kolejnych części w formie papierowej... :( Bo w Magic Study jeszcze bardziej to widać!

      Usuń
  5. No jak ja mogłam nie pomyśleć o Molly Weasley rozwiązując ten tag!o.o

    OdpowiedzUsuń
  6. Ze wszystkich naszych rozwiązań, najbardziej podoba mi się Twoja "bohaterka-mama". No przecież ona była idealna! Przekochana! <3
    Ja na "Zwiadowcach" się trochę zawiodłam.. oczekiwałam czegoś wow, czegoś co porwie mnie podobnie jak HP, a póki co jestem po prostu zaciekawiona.. ale jeszcze dużo tomów przede mną, nie zrażam się póki co :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze spin-off dolicz :D
      No Molly była bombowa <3

      Usuń
  7. Te tagi świetnie Wam wychodzą! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zwiadowcy <3
    Drużyna <3
    HP <3
    Olimpijscy Herosi <3

    Nic dodać, nic ująć

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie pomyślałam o Molly w ogóle jako o fajnej mamie :o :o
    Podoba mi się przypasowanie mnie do Yeleny xD :D
    Zwiadowcy <3
    :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiecie wy co, co z was za Potterofanki :P
      NO bo do ciebie pasuje :)

      Usuń

Nie piszcie linków w komentarzach - zawsze odwiedzam Wasze blogi!

Za każdy komentarz osobie, która przeczytała post dziękuję ☻

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.