29 lis 2016

LBA #38 #39

Za nominację dziękuję Ewelinie :)

1. Wolisz wypożyczać książki czy kupować w księgarni?
Wolę wypożyczać, bo to nic nie kosztuje i nawet, mając małe zasoby finansowe, mogę ich wiele poznać <3 Poza tym termin oddania to większa motywacja do przeczytania! :D

2. W jakiej księgarni kupujesz najczęściej książki?
Nieprzeczytane.pl <3

3. Byłaś/ Byłeś za granicą? Gdzie?
Raz, w Egipcie, dokładnie Hurghada. No i raz byłam w Czechach. Stałam wtedy jedną nogą w Polsce, a drugą tam (ach, góry i słupki graniczne! :D)

4. Twoja ulubiona bohaterka z książki?
Mam dylemat, bo lubię ich wiele, ale ostatnio bardzo Yelenę z Twierdzy Magów, choć bohaterką, do której mam sentyment, pozostaje Yen z Wiedźmina :P

5. W jakim miejscu lubisz najbardziej czytać?
Łóżeczko <3

6. Lubisz czytać w dzień czy w nocy?
Pora dnia jest mi obojętna. Czytam, gdy mam ochotę i czas, i zawsze jest mi dobrze :) 

7. Jakie fantastyczne istoty lubisz najbardziej?
Istoty tzn. no te wróżki, elfy? Jeśli tak - kocham wampiry <3 Z nimi jest najwięcej brutalnych książek i najwięcej erotyzmu w książkach! :D

8. Masz jakieś zwierzątko domowe?
Nawet trzy, choć mój jest tylko chomik (pozostałe to kot i żółw). Ale szczerze nudzi mnie już odpowiedź na to pytanie, bo chyba już każdy wie, jakie mam zwierzątka, o ile nie jest nowy na blogu :D

9. Gdzie chciałabyś mieszkać?
Mogłabym napisać cały dłuuugi opis, ale oszczędzę wam tego i powiem po prostu, że w domku z dużym podwórkiem, ogrodem i basenem <3

10. Masz jakieś inne hobby oprócz czytania?
Strzelectwo, fitness, pisanie <3

11. Wolisz góry czy morze?
Szczerze mówiąc, uważam, że i to, i to ma woje zalety. Góry są od łażenia i podziwiania widoków, a morze od pływania i imprez :D


Za kolejną nominację dziękuję Łowczyni Książek :)

1. Podaj tytuł piątej książki z twojej biblioteczki. Jest fajna, czy raczej za nią nie przepadasz?
Podaję z LC, bo.... Nie wiedziałabym jak policzyć to u siebie, mam książki w dwóch rzędach i na trzech półkach, więc... :D 
Jako piątą książkę na półce Posiadam LC pokazuje mi Paszczę Krakena, jest to bardzo fajne zakończenie trylogii Znak elfów, któe wyjaśnia zresztą sens poprzednich części, więc zdecydowanie lubię ją.

2. Jesteś w jakiś książkowych fandomach?
Nie. Nawet niespecjalnie interesuję się, czym one są :D

3. Twoje ulubione książkowe zwierzę?
Kot! W Pieśni Ognia uroczy Mist podbił moje serce, uwielbiam też Pana Propera z Chłopców. Ewentualnie mogłaby być to klacz Kiki z Magic Study <3

4. Najbrzydsza okładka w twojej biblioteczce?
Mam dylemat, więc wstawiam dwie:


5. Najgrubsza książka, którą przeczytałaś?

6. Co najbardziej lubisz umieszczać na swoim blogu?
Wszystko <3 Nie mam jakichś sprecyzowanych ulubionych postów, jakie piszę :D

7. Czytasz fanfiction? Jeśli tak, to o kim?
Nie, kiedyś czytałam o Lily i Huncwotach :D

8. Czy jest taka książka, którą przeczytałaś dwa razy?
Serię HP przeczytałam 7x :D

9. Twoja ulubiona książkowa kraina?
Nie mogę się zdecydować. Ale ostatecznie wybieram chyba Araulen i Skandię ze Zwiadowców oraz Drużyny <3

10. Która książkowa bohaterka mogłaby zostać twoją przyjaciółką?
Moja bratnia dusza czyli Wolha Redna z Zawód: wiedźma :)

11. Twoja książkowa miłość?
Mam odesłać do haremu? :D Choć z takich najnowszych to Roth z Ognistego pocałunku na przykład. Ale takie dwie największe to James Potter oraz Leo Valdez.

20 komentarzy:

  1. Zazdroszczę, ja też chciałabym być kiedyś w Egipcie :) Ja książki wolałabym mieć na własność bo podziwiać taki swój stosik to aż miło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem ci, że ja kolejny raz bym się nie wybrała do Egiptu nawet, mając okazję :P Za gorąco :P

      Usuń
  2. Ja w Egipcie byłam nawet dwa razy :) Raz też w Hurghadzie, a drugi to już nie pamiętam. Tak dawno to było. Ale ogólnie byłam w wielu miejscach, bo kocham podróże <3
    Ooo mamy podobne marzenia, co do przyszłego domu...
    Araluen i Skandia <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę Ci Egipy!

    Też uwielbiam Yelenę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Też najczęściej kupuję w tej księgarni :)
    Ciekawe, bardzo ciekawe odpowiedzi :)

    Pozdrawiam! ♥
    Świat oczami dwóch pokoleń

    OdpowiedzUsuń
  5. Wampiry są cacy, ale chyba wolę Czarowników i Czarownica xD - niekoniecznie z HP bo nie czytałam xD
    Ooo, też lubię pisać :))))))
    A Ci powiem, że (NIE) UMARLI nie prezentują się tak tragicznie - nawet mi się podoba :D
    Oboże Zwiadowcy! <3333 Drużyna jeszcze przede mną! :D
    W. Redna to cud nad cudy - świetna jest :D Chyba do końca życia zapamiętam jej pierwsze spotkanie z Lenem, jak poszczuła go Stokrotką xD Duszę się przez samo pisanie tego xD
    Pozdrawiam! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię czarowników, ale jednak wampiry wygrywają :P
      Wiesz, może mnie już treść tak zraziła :P
      To czytaj Drużynę- warto!
      Hahahahahaha, tak, to było świetne <3

      Usuń
  6. Ja wampiry uwielbiam odkąd zaczęłam czytać. To przez nie się tak "solidnie" wciągnęłam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ehh troszkę nas jednak różni xD Ale czytanie w łóżeczku to nasze hobby chyba :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Tag bez "Zwiadowców" to nie tag :D Moja miłość do tej serii jest nieograniczona! Tak właśnie zastanawiałam się ostatnio, czy nie przeczytać jej drugi raz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam wolę wyczekiwać kolejnych tomów, a jak sobie kupię wszystkie, to przeczytam od nowa :)

      Usuń
  9. W tym pytaniu o inne hobby... przeczytałam 'szaleństwo', zamiast 'strzelectwo' i miałam takie o.O A potem przeczytałam jeszcze raz xDDDDDDDDDDD
    Stawiam na List w butelce jako najbrzydszą okładkę :P
    ROTH <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahha, wiesz ty co - szaleństwo :P
      Roth rządzi <3

      Usuń
  10. Dobra bo zaraz zapomnę więc sobie będę dawkować :D
    Po 1 w Czechach jest fajnie :D
    Wampiry są megaśne <3
    Zapomniałaś w 9 o mega hiper giga wielkiej bibliorece! :D
    Serio masz żółwia?! xDDD

    Jak ty masz list w butelce w tej okładce to faktycznie ło Boże ... znaczy ja w lepszej nie mam ale przynajmniej nie mam ludzi xDDD
    7 pytanie, ze co to jest to na H? xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, oj tam :P Zapomniało mi się :P A może chcę osobny budynek na bibliotekę? :D No mam, chodzi i sra w całym domu :P
      Wyjdź, jeśli nie wiesz, kto to Huncwoci :P

      Usuń

Nie piszcie linków w komentarzach - zawsze odwiedzam Wasze blogi!

Za każdy komentarz osobie, która przeczytała post dziękuję ☻

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.