1 gru 2016

Podsumowanie listopada

Witam was w kolejnym podsumowaniu :D To już 23 podsumowanie na Biblioteczce, wiecie? :D I ostatnie w br., kolejne dopiero w Nowym Roku :)

Przeczytane książki:
  • Ulubione momenty (352)
  • Summoner. Zaklinacz. Początek (420)
  • Nieziemska (397)
  • Spętani przez bogów (398)
  • Wróg bez twarzy (447)
  • Alice's Adventure in Wonderland (167)
  • Krąg (527)
  • Noc drapieżcy (451)
Ilość przeczytanych książek: 8
Ilość przeczytanych stron: 3159 (ok. 105 stron/dzień)
Najlepsza książka: Krąg
Najgorsza książka: Noc drapieżcy

Ja tam jestem zadowolona! Bo wiecie, miałam dziwny kryzys czytelniczy w listopadzie... Patrzyłam na książki i nie chciało mi się czytać, ale jak już jakąś zaczęłam, to bez problemu kończyłam (no, może pomijając Noc drapieżcy). Dlatego te 8 książek mnie cieszy, a jestem w trakcie 9 :)

Plany na grudzień (nie tylko czytelnicze)

Na pewno planuję przeczytać Piątą porę roku, a raczej skończyć, ponieważ jestem w trakcie - recenzja jest planowana na 7 grudnia (mam nadzieję, że się wyrobię, bo książka wciąga, ale jakoś tak czasu się mniej zrobiło). Poza tym 6 grudnia pokażę wam kategorie na Świąteczny Maraton z Suomi i tam też znajdziecie mój TBR. Do 16 grudnia muszę oddać Uprowadzonego oraz Blask, więc siłą rzeczy je też muszę przeczytać. Jest jeszcze z biblioteki szkolnej House of cards oraz od przyjaciółki Wyklęta.... I wypadałoby je też oddać :D Także, jeśli dobrze pójdzie to w grudniu przeczytam 10 książek, raczej więcej nie przewiduję.

3 grudnia pojawi się też zapowiedź pierwszej wymianki, jaką organizuję na blogu - współorganizatorką jest Cynka :)

No i 26-30 grudnia to dni maratonowe :) Czyli 5 dni czytania, czytania i jeszcze raz czytania :D

PS. Chętnych do napisania o pani Marcie Kisiel, autorce Dożywocia, Nomen omen i Siły niższej zapraszam do kontaktowania się na mejla! :) Chodzi oczywiście o Projekt: POLSKA :)

30 komentarzy:

  1. U mnie niestety święta są zawsze bardzo zajęte i na to czytanie jest właśnie znacznie mniej czasu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Skąd ty bierzesz pomysły na te wszystkie tagi, zabawy, wymiany, wywiady i porównania. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Taa, kryzys czytelniczy i 8 książek? :') Ja miałam kryzys i mam 3 przeczytane książki, w tym 1 to lektura :P
    Cudowny śnieżek <3 <3
    I czekam na kategorie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobry wnika! I widać, ze nie tylko ja miałam zastój czytelniczy :D A grudzień zapowiada ci się równie pracowity ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Zauważyłam, że ostatnio coś dużo osób miało kryzys czytelniczy. Ja w listopadzie wracałam po szkole do domu i nie miałam nawet ochoty patrzeć na książki, a co już mówić o czytaniu! Jednak obowiązki trzeba było wypełnić - recenzje dla wydawnictw napisać, lektury przeczytać i siłą rzeczy udało mi się przeczytać ok 5 książek, co już uważam za sukces :D Powodzenia w grudniu! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobry wynik ;) Choć ja wiem czy zmuszanie się to taka dobra metoda :P

      Usuń
  6. A tak mnie właśnie nurtowało co to jest ta "zapowiedź akcji czytelniczej z Cynką" w harmonogramie i już wiem :D Mam nadzieję, że to będzie już po nowym roku, bo chętnie wzięłabym udział ^^
    Dla mnie kryzys czytelniczy jest wtedy kiedy czytam 1- 2 książki miesięcznie, ale biorąc pod uwagę to, że u Ciebie zawsze jest coś w okolicach 10- to i tak dobrze :D
    No i w maratonie biorę udział, tym bardziej że wiąże się to z 7Read Up i będę startować i tu i tu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny wynik. Ja w tym miesiącu niewiele przeczytałam. Zaledwie dwie książki. Grudzień zapowiada się ciekawie i pracowicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku! Słodkie te śnieżynki! <3
    Boże, jaka ja jestem nieogarnięta xD Chyba z dziesięć razy musiałam przeczytać "Ulubione momenty (352)" żeby zrozumieć, że to książka - a nie Twoje, wybrane ulubione momenty z książek przeczytanych w tym miesiący xDDD
    Ja też w tym miesiącu osiem! *high five* i 130 stron kolejnej :))
    Ciekawe plany - powodzenia! Dziesięć książek + święta? Powodzenia x2
    Ooo, to czekam na post o Marcie Kisiel - bo ciekawiłam mnie jej "Siła niższa" :D
    Pozdrawiam, miłego wieczoru! :))
    Osobisty ósmy księżyc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahahahha, spokojnie, ja też pierw nie myślałam, że to książka :P
      *high five*
      Hahaha, spokojnie, dobrze będzie :P
      Ale wiesz, że Siła to drugi tom? :P

      Usuń
  9. Ciekawa jestem, jak spodoba Ci się "Piąta pora roku", ponieważ tę książkę planuję przeczytać już od czasu, kiedy pojawiła się w zapowiedziach. A po recenzjach na Goodreads te chęci się jeszcze wzmogły :D
    Jak osiem książek może być kryzysem czytelniczym? U mnie tyle wynosi ten najlepszy wynik :D
    Te śnieżynki za nagłówkiem i te latające po stronie są genialne! Coraz bardziej wyczuwam klimat Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Była boska, jak już pewnie widziałaś :D
      No normalnie no.... :P
      Cieszę się, po to je dodałam :)

      Usuń
  10. Meh, kompletnie nic z tego, co wymieniłaś nie jest mi bliżej znane. Tylko o House of Cards słyszałam, ale w formie serialu, którego oglądać nie zamierzam XD U mnie listopad wyszedł nijak, ale chyba i tak lepiej niż październik XD W każdym razie muszę się właśnie zabierać za książkę o manipulacji w mediach, której autor wie mniej o tym, czym jest państwo i jak działa ode mnie, a wypowiada się o tym bezustannie, co doprowadza mnie do szału. Ale mus to mus, zaliczenia bez tego nie będzie, a przynajmniej będzie nieco inna recenzja na bloga...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju, współczuję ci! To czekam na tę reckę :)

      Usuń
  11. Świetny wynik ! Tylko pozazdrościć bo ja nie miałam czasu w ogóle . PS. Świetny masz teraz wygląd bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli twoje kryzysy czytelnicze tak wyglądają to ja też chce xDDD
    Dobry miesiąc, Pani! :D
    Powodzenia w Grudniu :D i mam cicha nadzieje ze znajdzie się kategoria gdzie podepnę ze 2 książki od wydawnictwa :D najwyżej ciut pooszukuję (ale ty nic na ten temat nie wiesz xDD)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nic nie wiem <3 Wcale nie napisałaś tego publicznie <3

      Usuń
  13. Śliczne śnieżynki! Ale ja już dziś mam dość śniegu!
    Ja niecierpliwie czekam, aż sama sięgnę po "Ulubione momenty", pomimo Twojej negatywnej opinii. Natomiast "Noc drapieżcy" zawsze będzie dla mnie "Nozdrzami nosorożca", to idealny tytuł.

    Już się nie mogę doczekać Świątecznego maratonu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, tak, wiem, ale no kurde, Oluś, to i tak były tragedie :P

      Usuń
  14. Świetne wyniki! U mnie w lisopadzie słabiutko, ale w grudniu mam zamiar nadrobić straty :)
    PS. Fajny klimacik zimowy u ciebie <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne wyniki.;)
    Ja to coś czuję, że grudzień będzie u mnie kryzysowym miesiącem, ze względu na sporo nauki i koniec semestru... A ja czekam na kolejną propozycję z projektu POLSKA, po Pani Kisiel, może akurat ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, to oby twoje przewidzenia się nie sprawdziły! :P
      Szkoda, że nie ma cię w grupie, bo tam trochę ten projekt ogarniam :P

      Usuń

Nie piszcie linków w komentarzach - zawsze odwiedzam Wasze blogi!

Za każdy komentarz osobie, która przeczytała post dziękuję ☻

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.