29 gru 2016

Świąteczny Maraton Dzień 4: Książkowy leniuszek



Dziś zaczęłam inną książkę, bo na ten horror o Krwawej Mary jakoś tak zupełnie nie mam ochoty. Jednak... Czy elf seksualny zabójca nie jest w stanie zmrozić krwi w żyłach? :D Według mnie jest xD
Dziś zaczęłam Krwawe szaleństwo i mam nadzieję, że jutro je skończę i o w miarę przyzwoitej porze wrzucę wam recenzję :D

A jak idzie wam? :)

Blogi ogarnę, obiecuję! Tyle, że już raczej po Sylwestrze, bo w tym roku jest on u mojego chłopaka, więc wiecie - żarcie trzeba zrobić, posprzątać :D Dlatego najwyżej 1 stycznia skacowana będę ogarniać blogi lub zrobię to 2 po szkole :)

11 komentarzy:

  1. Elf seksualny zabójca brzmi... ciekawie! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Boję się tej okładki XD Powodzenia w czytaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah, niestety książka nadal nie przeczytana.... xD

      Usuń
  3. Nie masz ochoty na horror o Krwawej Mary, a nie wiesz co tracisz :D Powodzenia w czytaniu!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardziej - boję się horrorów, bo zazwyczaj mnie nudzą, bo nie są straszne.... :P I dlatego nie mogę się przemóc :D

      Usuń
  4. Elf seksualny? mrr brzmi całkiem dobrze xDDD
    Rany ja mam za sobą 2 pozycje tra la la ... ja i maratony no ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale zabójcy to już żeś nie doczytała :D
      I tak dobrze <3

      Usuń
  5. Życzę Ci przyjemnej lektury i wspaniałego Sylwestra!
    Ps. Ładny motyw ze ,,śniegiem''. :D
    Pozdrawiam!
    http://magia-ksiazek-recenzje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Oo, tej książki też nie przeczytałaś? xD Ale dobrzeee, Krwawe szaleństwo na pewno lepsze xD

    OdpowiedzUsuń

Nie piszcie linków w komentarzach - zawsze odwiedzam Wasze blogi!

Za każdy komentarz osobie, która przeczytała post dziękuję ☻

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.