10 gru 2016

Maturalny TAG książkowy + Babeczkowa wyliczanka


Do TAGu nominowała mnie Wiktoria pod koniec wakacji :D Dzięki ci za przypominanie mi jeszcze wtedy, że w maju czekają mnie teściki.... :D Nie zdziwicie się, że mogą to być głównie obrazki okładek, ale w niektórych wypadkach uważam, że nie potrzebuje to komentarza :D

Matura - czyli najbardziej dojrzała książka, jaką miałaś okazję przeczytać.



Polski - czyli książka, którą Twoim zdaniem każdy powinien przeczytać.



Matematyka - czyli książka, której przeczytanie sprawiło Ci ogromną trudność.
Mniej więcej tak widzę maturę z matmy - jako trudność :D A jak myślę nad książką.... To chyba wybiorę coś z dennych romansów, w których główna bohaterka to fontanna pokojowa nie umiejąca sobie poradzić z życiem. Wiecie już o czym mowa?



Angielski - czyli ostatnia książka, którą czytałeś w języku angielskim.



Przedmiot rozszerzony - czyli książka z Twojego ulubionego gatunku literackiego.
Ale że aby jedna? Jak ja kocham fantasy i ono ma tyle cudnych książek? No dobra, wybrałam losowo jakąś z półki :D




Matura ustna:

Język polski - czyli polska książka godna polecenia.
Znów - aby 1?! Uh.... To wybiorę trylogię :D


Język obcy - czyli książka, która jest znana na całym świecie, a Tobie się nie podobała.
A mało takich? To dam dwie najbardziej znane :D



Wynik matury - czyli książka, na którą najbardziej czekasz w tym roku.
Ale ja rzadko czekam na nowości.... Za to czekam na każdą nową książkę Flanagana z niecierpliwością <3


Do drugiego TAGu nominowała mnie Magic Wizard :) Dziękuję za tę słodką nominację <3 Pomińmy to, że ja chciałam stworzyć własną babeczkę, ale no dobra - nie będę podpadać twórcy TAGu :D


Ciasto - Sambor


Z czym kojarzy mi sie ciasto? Z podporą, ze stablinością i oparciem. I dokładnie z tym wszystkim kojarzy mi się Sambor z Niepowszednich. Był oparciem nie tylko dla Nili, ale także Alli, Wodniczki i Dalko. Starał się ich bronić, dbać o nich wszystkich i nie poddawać się.

Bita śmietana - Cain


Bita śmietanka kojarzy mi się z bohaterem tak uroczym, że od razu chciałoby się go połknąć w całości. I takim bohaterem jest Cain, brat Kaspara, zupełnie odmienny od swojego brata - troskliwy, słodki, opiekuńczy <3

Lukier - Drew


Tutaj kojarzy mi się to z bohaterem, który na krótką metę jest smaczniutki, ale dłuższe przebywanie z nim grozi zwymiotowaniem. I taki jest Drew, bo na krótką metę jest on uroczy, zabawny i cudnie zoboczony, ale momentami nadmiar tych wszystkich cech mógłby powodować irytację podczas dłuższego przebywania z bohaterem. Także Drew jest cudny, ale raczej jako kochanek, a nie mąż <3

Posypka - Loki


Coś nie słodko wychodzi mi ta babeczka, jeśli chodzi o skojarzenia, ale według mnie to typ bohatera sypkiego, niestałego, ale genialnie smacznego! A taki jest Loki - gotowy do schrupania od zaraz, ale niemożliwy do usiedlenia - rozsypie się przez palce.

Wisienka - Roth


Dobra nie oszukuję was, było losowanie, bo ja takich wisienek na torcie mogłabym mieć jeszcze co najmniej z 20! :D Dlaczego m. in. Roth? Po pierwsze to taka mniej dupkowata wersja kochanego przez wszystkich Daemona :D Po drugie - to, jak troszczył się o główną bohaterkę było mega urocze <3

24 komentarze:

  1. Świetne tagi i ciekawe odpowiedzi :) Mnie też Gwen momentami irytowała swoim zachowaniem, mam też w planach przeczytać "Ja, diablica" i liczę na coś dobrego. Tak, HP jest bez wątpienia serią, którą każdy powinien przeczytać, niezależnie od wieku, czy upodobań czytelniczych.
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Momentami to mało powiedziane :P
      Mam nadzieję, że się nie rozczarujesz :)

      Usuń
  2. Fajny tag. Wybrałaś interesujące książki. Ja dorzuciłabym coś z Sherlockiem Holmesem lub z F1.

    OdpowiedzUsuń
  3. O nie foch za Błękit szafiru! Denny romans?! nie no my się to chyba normalnie pogniewamy! ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pogniewamy, nie pogniewamy <3
      Ale... nie czytaj recenzji, jak juz przeczytam i ją napiszę, Zieleni szmaragdu może lepiej <3

      Usuń
  4. Świetne tagi! "Niezgodna" jak ja tej książki nie lubię, "Dziewczyna z dzielnicy cudów" jeszcze przede mną, ale bardzo chcę ją przeczytać :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i nominowałam Cię do tagu :)

      Usuń
    2. To miłej lektury z Dziewczyną z DC :)
      Dziękuję, widziałam, ale już robiłam ten TAG :)

      Usuń
  5. Zdecydowanie Miszczuk musiała się tutaj znaleźć <3 Zapewne wkleiłabym ją razem z Kisiel!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię Kisiel, ale jednak bardziej Miszczuk <3

      Usuń
  6. zgadzam się, że Harry'ego powinien przeczytać każdy. serię pani Miszczuk mam w planach :D pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W większości odpowiedziałabym tak samo jak Ty :D Nie zdzierżę "Trylogii Czasu", która jest tragicznie napisana :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, witaj siostro! <3 Jak miło poznać kogoś, kto ma takie samo zdanie <3

      Usuń
  8. Też nie potrafiłabym zdecydować się na ulubioną książkę fantasy, ale "Dziewczyna z Dzielnicy Cudów" to dobry wybór! Świetna powieść rozrywkowa i mam nadzieję, że kolejne tomy też utrzymają poziom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, też mam nadzieję, ale mam zamiar zabrać się też za Dorę :)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Ej, to mnie nominowali, sama tego nie znalazłam :P

      Usuń
  10. Od maturalnego TAGu to ja się trzymam z daleka, przecież to sadystyczne jest ;-;
    JAK MOGŁAŚ PRZYRÓWNAĆ BŁĘKIT SZAFIRU DO MATEMATYKI!!!! To zbrodnia xD
    Roth jako wisienka <3 <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jest ;/ Ale Błękit do matmy jak najbardziej :D

      Usuń
  11. Mi tam akurat trylogia czasu się podobała :D Chociaż czytałam ją dosyć dawno temu, więc nie jestem pewna jakbym podeszła do niej dzisiaj :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurde, dlaczego nie znam nikogo z twojej babeczki??!!
    O Wiktorii wiesz jakie mam zdanie <3
    Trylogię czasu też wiesz, że uwielbiam <3
    A Niezgodnej nie lubię...
    No i HP <3
    A więcej nie znam niestety.

    OdpowiedzUsuń

Nie piszcie linków w komentarzach - zawsze odwiedzam Wasze blogi!

Za każdy komentarz osobie, która przeczytała post dziękuję ☻

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.