13 gru 2016

Co Kitty ogląda na YT? :)

Z racji braku recenzji, wstawiam wam coś luźniejszego :) Miłego czytania! :)

A odkładnie chodzi mi o jednego Youtubera, bo poza nim to tylko kabarety i Pingwiny z Madagaskaru :) 

Może spróbujcie zgadnąć, o kogo mi chodzi: zaczęłam go oglądać już dawno temu, ale kiedy poszłam do technikum, zaczęłam interesować się jeszcze bardziej z racji kierunku, który obrałam - reklamy. Mój YT-ber bowiem konfrontuje reklamy z rzeczywistością domowymi sposobami (ale pamiętajcie - nie róbcie tego w domu). Poza tym prowadzi też inne serie, ale mnie interesują tylko konfrontacje (a szkoda, że ostatnio wrzuca je tak rzadko). Wysoki blondyn, umięśniony, zabawny i ironiczny, czasem przy konfrontacjach asystuje mu Monia. Kto już wie, o kogo chodzi? :) Podpowiem wam jeszcze jednym zdaniem: Hu Ju Gona Łocz? :D


Tak, mowa oczywiście o AdBusterze! A od czego zaczęła się moja przygoda z nim? (pomińmy, że to co teraz robię, to pewien rodzaj reklamy szeptanej, ale naprawdę uważam, że jest to YT-ber godny polecenia) 

Czy weszlibyście w link opatrzony tym obrazkiem obok? Bo ja jak najbardziej, a jeszcze bardzo zachęcający tytuł - Konfrontacja lateksowa i filmik się ładuje. Z tego przeszłam do kolejnych (a było ich całkiem sporo) i tak miałam kilka dni oglądania zaległych konfrontacji. 
To, czym AdBuster mnie ujął, to zdecydowanie humor przy sprawdzaniu prawdziwości reklam. Nie robi tego sztywno, nie wycina klatek, jeśli się pomylił. Jest tak swobodny, jakby rozmawiał z nami w cztery oczy! Ponadto ma naprawdę genialne pomysły na sprawdzenie niektórych reklam, na które ja bym nie wpadła. Na przykład, jak sprawdzić czy wirówka od mopa robi 2 tys. obrotów na minutę :) Tutaj macie odpowiedź oraz dowód na to, że AdBuster ma łeb :) 


Zdecydowanie lubię, kiedy reklamy się nie sprawdzają. Z tego co wiem - wspomniany YT-ber również. Ale lubię też konfrontacje polegające na porównywaniu produktów i wybierani najlepszych (czego AdBuster nie robi, on tylko przedstawia nam wyniki i pozwala dojść do własnych wniosków). Jedną z moich ulubionych konfrontacji, z asystą Moni, jest Depilejszyn konfrontejszyn :)  Wyobraźcie sobie, że to wcale nie nogi Moni są depilowane :D



AdBuster nie szczędzi także środków finansowych przy swoich konfrontacjach (ani siebie). Do pierwszego przykładu należy wspomnieć konfrontację PATTEX  czy też konfrontację solarną. Co prawda, zarabia on na filmikach, ale i tak czasem i z Mango kupuje naprawdę drogie produkty, aby je sprawdzić, a (jak sam stwierdził) zazwyczaj jest to użycie jednorazowe. Drugim przykładem jest konfrontacja TESY, gdzie YT-ber wisi głową w dół, testując jej wytrzymałość - lekki hardcore. a także większy hardcore, czyli konfrontacja środków obrony osobistej - Szokująca konfrontacja :)


Dodatkowo - AdBuster to nie tylko konfrontacje. Czasem możemy zobaczyć na jego kanale ciekawe dodatki, jak Distroj Xperia Z3 oraz Renault Megan Destroy. Zwłaszcza lubię tę drugą i skok z rampy! :D Sama bym chciała sobie tak skoczyć no!
Dodatkowo AdBuster ma brata, również YT-bera, który pomagał mu w tej  ostatniej konfrontacji, a sam prowadzi kanał jako SciFun. Najbardziej rozbawiło mnie czytanie wywiadu z SciFun'em, a tutaj cytat dla ciekawych, co takiego mnie rozbawiło:
Początkowo ukrywaliśmy pokrewieństwo, by nie narazić się na zarzuty o nepotyzm - "wybił się na plerach brachola". Chciałem też sprawdzić siłę kanału, bez żadnego wsparcia od Marka, który był już wtedy bardzo popularny. Miało to jednak swoje zabawne konsekwencje, np. ciągle zarzucano mi, że ukradłem mimikę, gestykulację a nawet ton głosu od AdBustera (śmiech). Zabawne, że tak wielu ludzi gotowych było podejrzewać mnie o jakieś niecne działania, gdy rzeczywista przyczyna była dużo prostsza.
Tutaj możecie zobaczyć, o co chodzi, jeśli znacie AdBuster i jego gesty/mimikę oraz zauważyć, że jest to jeden z filmików, kiedy bracia zaczęli już się do siebie przyznawać :)

AdBuster w swoich konfrontacjach czasami miewa gości specjalnych. Bywa tak, że są to obcy ludzie (konfrontacja Ambi Pur), znajomi lub ich dzieci (konfrontacja Śnieżki) lub zwierzęta, a o nich chciałam tu wspomnieć :) YT-ber ma uroczego pieska, Mr G. :) Brał on udział m. in. w konfrontacji Pedigree (powstała też bliźniacza konfrontacja Whiskas).



Dla książkoholików polecam też hejt na książkę KAIKO - o tym dlaczego YT-berzy i blogerzy nie zawsze powinni piać książki :D To coś dla nas, książkowa blogosfero! :) Jak ja zobaczyłam te zdania... To nasunęło mi się pytanie, ile kasy miał Kaiko, że ktoś mu to wydał... W innym odcinku opowiada o innych książkach YT-berów i ja czekam na takie konfrontacje! :D




I co sądzicie? Oglądacie AdBustera? A może zamierzacie zacząć? :)

29 komentarzy:

  1. Szczerze nigdy nie oglądałam jego filmików, lecz zaraz zobaczę, co kryje ciekawego na swoim kanale.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapiszę sobie, żeby sprawdzić :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Właściwie większość polskich znanych youtuberów czasem oglądam, jak mnie weźmie to lecę po kolei ze wszystkimi filmikami, ale... jakoś nad tym nie myślę. Jest parę osób do których "wracam" i które "mają mojego suba", aczkolwiek nie jaram się tym ;P YT raczej po prostu leci mi w tle, gdy coś robię, a że wtedy nie chce mi się skupiać na angielskim to oglądam po polsku mimo, że jakość zagranicznych twórców mi bardziej odpowiada.
    AdBuster potrafi być ciekawy, ale jak mówię, nie jaram się ani nim, ani w sumie niczym innym w okolicy youtube :D
    http://drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jaram sie tylko AdBusterem i Accantusem :P

      Usuń
    2. Accantus to już raczej muzyczny YT, a nie ten "klasyczny"... a może to ja jestem dziwna, że to rozdzielam XD

      Usuń
    3. Hm, dla mnie to jednak coś pomiędzy, bo lubię oglądać ich interpretacje podczas śpiewania :)

      Usuń
  4. Ja oglądam Szwagrów :D Chętnie go podejrzę ;}

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądałam dawniej, ale teraz nie wiem w sumie dlaczego przestałam :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na yt nie mam czasu siedzieć, ale ten kanał kilka razy zdarzyło mi się obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja na Youtubie nie śledzę wielu kanałów, ot kilku booktuberów i osób nagrywających filmiki o tematyce... ogólnej :D Ale sprawdzę ten kanał, bo konfrontacja reklam z rzeczywistością może się okazać bardzo ciekawa :D

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja oglądam Beksy., :D Chłopaków z ABSTRA. Czasami też 5 sposobów na , czy Sprytne babki. ;D I Cyber Mariana rzecz jasna. ;D Od niego się zaczęło. ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znam tego youtubera, ale już chyba wiesz, co będę robić dziś wieczorem :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Oglądam kilka osób, ale tego youtubera nie znałam

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki za polecenie :) Oglądam co prawda w miarę stale sporą ilość youtuberów, ale na tyle kocham YT, że im więcej, tym lepiej <3
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie średnio lubię coś oglądać, więc ten post to w ogóle cud, że się pojawił :P

      Usuń
  12. Wysyłałaś mi obrazki chyba z jego yt xD albo filmik? nie pamiętam, ale kojarzę xD

    Niestety u mnie czasu ostatnio na oglądanie czegokolwiek jest za mało :(

    OdpowiedzUsuń
  13. AdBustera oglądam tak samo jak innych youtuberów, czyli wtedy gdy mam na to ochotę i czas. Jakoś nigdy nie potrafiłam śledzić regularnie kanałów na yt. Po prostu od czasu do czasu zaglądam na niektóre z nich ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie śledzę regularnie :P Jak wejdę na YT i mi się pokaże, że nowy filmik to tyle :P

      Usuń
  14. Ja i YT ogólnie trochę się mijamy, jakoś nie mam do tego czasu i serca :D Nic więc dziwnego, że o tym youtuberze nie słyszałam... :P Ale może kiedyś coś obejrzę... xD

    OdpowiedzUsuń

Nie piszcie linków w komentarzach - zawsze odwiedzam Wasze blogi!

Za każdy komentarz osobie, która przeczytała post dziękuję ☻

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.