20 gru 2016

'Of Swine and Roses' I. Andrews

Dziś tylko krótki pościk o opowiadaniu, które niezmiernie mnie rozbawiło :) Polecam na poprawę humoru! :D

Czytaliście coś tej autorki? :) Byłabym wdzięczna za opinie :)

Tytuł: Of Swine and Roses (oryginalnie: Of Swine and Roses)
Autor: I. Andrews (tłumacz: ?)
Cykl: -
Ilość stron: 20
Wydawnictwo: Ilona Andrews (w roku: 2011)

Bierze udział w wyzwaniach: 52 książki w ciągu roku, ABC Czytania

Opis:
Chad Truman jest zbirem, który nosi kastety w obydwu kieszeniach i zastawia magiczne pułapki na intruzów w "jego" dzielnicy. Ostatnie co Alena Kornov chce, to iść z nim na randkę. Ale gdy jej rodzina naciska na nią, nie może powiedzieć nie. Teraz lodziarnia jest zamknięta, świnia ucieczką ratuje swoje życie, a nawet nie wspominamy o martwym mężczyźnie...


Opinia:
Nie mogłam spać i potrzebowałam czegoś krótkiego. Wtedy znalazłam na swoim telefonie to 20-stronicowe opowiadanie i pomyślałam Czemu nie?. Wiecie: napis na okładce jest wielce zachęcający :D 
Na pewno autorka zachęciła mnie do poznania książki, którą planuję już od jakiegoś czasu - Magia kąsa. Mam jednak nadzieję , że tam jej styl nie będzie chwilami infantylny. Poza tym opowieść była szybka, przyjemna i pod koniec na tyle zabawna, że aż parsknęłam śmiechem (na szczęście nikogo nie obudziłam :D). Zwłaszcza Chrum, chrum było rozwalające! :D Mam nadzieję, że taki sam poziom humoru i akcji utrzymuje autorka w swoich książkach :)

Jak połączyć miejski gang, fatalną randkę, świnię oraz przystojne ciasteczko? O tym może wam opowiedzieć tylko Ilona Andrews! :D Gdyby ktoś chciał, mogę przesłać e-book na mejla :)

7 komentarzy:

  1. Po takim opisie na pewno nie spodziewałabym się czegoś co mnie rozśmieszy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju to ma tylko 20 stron??? Chyba jeszcze nie czytałam czegoś tak krótkiego :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie, nie czytałam. :D I nie mam zamiaru, raczej nie powinno cię to dziwić. ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha, ten 'opis' na okładce brzmi komicznie xD Od tej autorki nic nie czytałam, ale mam to w planach :P Kiedyś :P Może przeczytam sobie to opowiadanie, jak będę miała ochotę na coś krótkiego :P

    OdpowiedzUsuń

Nie piszcie linków w komentarzach - zawsze odwiedzam Wasze blogi!

Za każdy komentarz osobie, która przeczytała post dziękuję ☻

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.