6 gru 2016

Świąteczny maraton - kategorie + mój TBR


Niezdecydowanych zapraszamy dziś na krótką rozpiskę kategorii na maraton świąteczny z Kitty i Suomi :) Suomi jest autorką grafik ^^


Pierwszego dnia, 26 grudnia, wczujemy się w świąteczną atmosferę. Mi potowarzyszy pożyczona przez cudowną bookworm Księga wyzwań Lily i Dasha. Tak się składa, że rok temu to właśnie recenzja bookworm sprawiła, że mam na tę książkę ochotę :D


Jak święta - to rodzinnie :) Także 27 grudnia wybierzemy się w podróż w rodzinnej atmosferze. Ja osobiście wybrałam drugi tom Niepowszednich, ponieważ Nila, Wodniczka, Sambor, Alla oraz Dalko stanowią doskonały przykład rodziny bez (no, głównie bez, bo Alla i Nila) więzów krwi :) Przypominam wam przy okazji o Book Tourze z tomem 1 i możliwością wygrania obydwu :)


Od kiedy ją wygrałam, jakoś nie mogę się za nią zabrać :D Teraz w końcu mam okazję - to jedyna biała okładka w mojej biblioteczce. Jeżeli nie macie stricte białej - kolor biały może przeważać lub mogą być na okładce elementy w tym kolorze ^^


Jedyny horror, jaki posiadam poza Mastertonem, którego nie dałabym rady przeczytać w jeden dzień :D Skąd taka kategoria? W święta jest ziiimnoooo, więc co nam szkodzi, jak krew w żyłach zmrozi nam również książka? :) Nie musi być to horror. Może jest książka, w której jakiś bohater was przeraża? :) Interpretacja dowolna ^^


Ladies and gentelmans, co robimy w ostatni dzień roku? Bawimy się! Dlatego dzień przed, 30 grudnia, poczytamy o bohaterze/bohaterce, który lubi dobrą zabawę! :) Ja osobiście wybrałam niezawodną Mac (i mam nadzieję na elfa seksualnego mordercę :3).

To co - bawicie się razem z nami? :)

27 komentarzy:

  1. Ale zestawienie książek :D Ja też planuję swoje zrobić, ale to niebawem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Za Orwella rzeczywiście niełatwo się zabrać (nazwisko i to wydanie robią swoje), ale raczej nie pożałujesz tego spotkania :D

    OdpowiedzUsuń
  3. No, no, no! Zapowiadają Ci się fajne święta :D
    Maratony nie są dla mnie :)

    Pozdrawiam! ♥
    Świat oczami dwóch pokoleń

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekałam na to! ^^ Dasha i Lily chcę przeczytać od zeszłych świąt, ale chyba w tym roku mi się to nie uda, gdyż nie mam własnego egzemplarza :D Jeśli dobrze pójdzie to książka do pierwszej kategorii dotrze do mnie w przyszłym tygodniu, jednak nie mam pomysłu na dzień 4 To znaczy mam, musiałabym się przejść po "Kaznodzieję" do biblioteki, a obiecałam sobie czytanko dopiero po nowym roku... chociaż kto tam wie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi pożycza bookworm <3
      Oj tam, jedna książeczka przed nowym rokiem nie zaboli <3

      Usuń
  5. powodzenia :) ja mam w planach wielką cegiełkę - Promyczka :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne książki. Niestety się nie przyłączę, ale będę śledzić Twojego bloga.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jasne, że biorę udział w tym maratonie, ale już widzę, że będę mieć z kilkoma podpunktami problem :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jestem dobra w takich maratonach i raczej się nie zdecyduję, ale życzę Wam udanej zabawy i trzymam,am kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nie wiem, czy się zdecyduję, kompletnie nie umiem czytać na czas :D Ale mam na razie książki do dwóch kategorii, więc może coś jeszcze z tego wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna akcja :) Ja niestety nie biorę udziału, bo w święta będę miała mało czasu na czytanie.
    Oczywiście życzę Ci powodzenia :D
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale super!! Ja oczywiście biorę udział, mam już książki na 3 kategorie ale zanim ukaże się mój TBR muszę się dowiedzieć czy dam radę je zdobyć i przeczytać, a z tym niestety może być gorzej :( Ale mam nadzieje, że moje plany wylalą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, że znowu organizujecie ten maraton, bo rok temu nie miałam za bardzo ochoty na czytanie. W tym roku na pewno biorę udział, ale jeszcze nie wiem, czy zaliczę wszystkie kategorie :D.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przypomniałaś mi o kilku książkach które już dawno temu miałam przeczytać xd. Świetna akcja ;)

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) To mam nadzieję, że bierzesz udział? :)

      Usuń
  14. No dobraaaaa, zobaczę, co ja tam posiadam i może mi przypasuje xD Nie chcę się poddawać :D

    OdpowiedzUsuń

Nie piszcie linków w komentarzach - zawsze odwiedzam Wasze blogi!

Za każdy komentarz osobie, która przeczytała post dziękuję ☻

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.