26 lis 2016

Book Tour na 100 tys. wyświetleń! (+ konkurs dla uczestników)


Hej! :)
Cóż, co prawda zraziłam się do organizowania BT na blogu za pierwszym razem, ale postanowiłam spróbować jeszcze raz. Zwłaszcza, że chciałam coś dla was zorganizować w podziękowaniu za tak piękną liczbę wyświetleń, a konkurs był ostatnio na 200 obs :) Ostrzegam jednak, że (co znajdzie się też w regulaminie) jeśli książka na kimś zaginie, z kimś nie będzie kontaktu etc. - wpadnie na czarną listę i już nigdy nie będzie mógł brać udziału w moich konkursach, wymiankach i BT.

Książka, którą wybrałam ma dwie cechy, które o tym przesądziły:
- jest polską książką, a ja chcę, aby jak najwięcej z was czytało polskie książki
- jest rodzinną książką, a według mnie blogosfera książkowa to taka duża zróżnicowana rodzina 

Ponadto pokochałam tę książkę od pierwszych stron, a jej autorka jest niezwykle ciepłą i otwartą osobą, której powieść powinien według mnie poznać każdy!

Mowa oczywiście o Niepowszedni. Porwanie Justyny Drzewickiej! :) Jest to bardzo ciepła, zabawna i rodzinna powieść <3 Według mnie idealna dla każdego wieku! Z podsumowania mojej recenzji możecie się dowiedzieć zresztą więcej:
Podsumowując, jestem zachwycona lekturą tej powieści! Wzrusza, przeraża, bawi, a przygody przeżywamy z cudownie wykreowanymi bohaterami, których sama chciałabym mieć za przyjaciół. Pani Justyna po raz kolejny udowadnia, że warto czytać polskich autorów, bo nie da się ich nie pokochać!
Oczywiście teraz kilka spraw administracyjnych, czyli....

Regulamin Book Touru na Biblioteczce ciekawych książek 

1. Organizatorką i właścicielką książki jest KittyAilla.

2. Uczestnicy:
2.1. Do Book Touru może się zgłosić każda osoba posiadająca adres korespondencyjny na terenie Polski oraz bloga.
2.2. Każdy uczestnik Book Touru będzie brał w nim udział zgodnie z kolejnością swojego zgłoszenia.
2.3. Każdy uczestnik Book Touru po zgłoszeniu się jest zobowiązany wysłać swój adres korespondencyjny na e-mail organizatorki (dausia_s@wp.pl). Adres nie będzie udostępniany ani przechowywany dłużej niż trwanie Book Touru i służy tylko w celu możliwości przekazania uczestnikowi książki.
2.4. Każdy uczestnik jest zobowiązany wysłać książkę listem poleconym (ekonomicznym lub priorytetowym). 
2.5. Jeżeli kontakt z uczestnikiem będzie utrudniony lub książka zaginie podczas pobytu u niego - trafia on na czarną listę, co oznacza, że nie będzie mógł brać udziału w żadnych akcjach organizowanych przez właścicielkę bloga Biblioteczka ciekawych książek.
2.6. Jeśli uczestnik wie, że w danym terminie może nie być dyspozycyjny, proszony jest o kontakt z organizatorką w celu przesunięcia na liście uczestników. Musi to zrobić nie później niż na dwa tygodnie przed swoją domniemaną datą otrzymania książki.

3. Książka - podpis i użytkowanie:
3.1. Jest ona moją własnością i każdy uczestnik musi ją szanować oraz nie niszczyć.
3.2. Każdy uczestnik zobowiązany jest się podpisać swoim nickiem/imieniem i nazwiskiem, adresem bloga oraz datą rozpoczęcia książki w wyznaczonym miejscu. Ponadto proszę o zaznaczenie swojej lokalizacji na mapce konturowej, którą znajdziecie w książce.
3.3. Każdy uczestnik ma 2 tygodnie na przeczytanie książki oraz wysłanie dalej, a także na zrecenzowanie jej na swoim blogu od daty otrzymania.
3.4. Uczestnik Book Touru może (i jest to bardzo mile widziane) pisać swoje uwagi, komentarze, spostrzeżenia na marginesach stron, zaznaczać zakreślaczami nieprzebijającymi strony swoje ulubione cytaty, a także używać kolorowych karteczek.
3.5. Uczestnik Book Touru jest proszony o niezaginanie kartek,  używanie długopisów i zakreślaczy, które nie przebiją strony (kartki są dość cienkie) i niewyginanie grzbietu (jest on wygięty na środku przez organizatorkę i uważam, że więcej wygięć nie jest potrzebne w celu ułatwienia czytania).
3.6. Książkę przesyłamy tylko do osób zgłoszonych w Book Tourze.
3.7. Nie podpisujemy się ani nie piszemy żadnych uwag oraz komentarzy na stronie z podpisem autorki.

4. Informacje i komunikacja z organizatorką:
4.1. Każdy uczestnik jest zobowiązany poinformować organizatorkę drogą e-mailową (dausia_s@wp.pl) o otrzymaniu książki, wstawieniu recenzji oraz wysłaniu książki dalej. Proszę o linki do recenzji na e-mail w celu publikacji na fanpage'u bloga.
4.2. Każdy uczestnik jest zobowiązany wysłać organizatorce numer przesyłki w wiadomości informującej o przesłaniu książki dalej. Może być przepisany lub w formie zdjęcia karteczki z poczty.
4.3. Każdy uczestnik jest zobowiązany informować organizatorkę o wszelkich innych sprawach dotyczących książki.
4.4 Każdy uczestnik może poprosić o przesunięcie w kolejce, jeśli wie, że nie będzie mógł jej w danym terminie otrzymać.

5. Recenzja:
5.1. Każdy uczestnik jest zobowiązany do zrecenzowania książki na blogu.
5.2. W każdej recenzji musi znaleźć się: zdjęcie książki oraz informacja o tym, że książka była czytana w ramach tego Book Touru (w formie podlinkowanej informacji lub podlinkowanego bannera do tego posta).
5.3. Recenzja musi pojawić się nie później niż w ciągu 2 tygodni od momentu otrzymania książki.

6. Zgłoszenia:
6.1. Zgłoszenia przyjmowane są tylko i wyłącznie pod tym postem do dnia 31 grudnia 2016!
6.2. Zgłoszenie jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.
6.3. Aby się zgłosić, należy udostępnić banner konkursowy, zaobserwować publicznie bloga Biblioteczka ciekawych książek oraz wypełnić formularz zgłoszeniowy. Można zaobserwować fanpage bloga, gdzie będa publikowane linki do waszych recenzji.
6.4. Formularz zgłoszeniowy należy umieścić w komentarzu w następującej formie:

Zgłaszam się!
E-mail:
Obserwuję jako:
Brałam udział w poprzednim Book Tourze: TAK/NIE
Udostępniony banner:
Akceptuję regulamin.

7. Wszystkie sprawy nieregulowane regulaminem rozstrzyga organizatorka.


A dzięki uprzejmości pani Justyny Drzewickiej, mam dla was również konkurs! :) Spośród wszystkich Book Tourowych recenzji pani Justyna wybierze najciekawszą i nagrodzi ją pierwszym oraz drugim tomem serii Niepowszedni z dedykacjami :)

Regulamin konkursu

1. Organizatorką konkursu jest właścicielka bloga Biblioteczka ciekawych książek.
1.1. Sponsorką nagrody jest pani Justyna Drzewicka, autorka serii Niepowszedni.
1.2. Do wygrania w konkursie jest dwupak (pierwszy oraz drugi tom serii Niepowszedni)Porwanie oraz W potrzasku z autografami autorki.

2. Uczestnikiem konkursu jest każdy uczestnik Book Touru chyba, że wyrazi chęć odstąpienia od konkursu w komentarzu pod tym postem lub w swoim Book Tourowym zgłoszeniu.
2.1. Przedmiotem konkursu jest recenzja napisana przez uczestnika w ramach Book Touru.
2.2. Recenzje nienapisane w ramach Book Touru nie są brane pod uwagę.

3. Konkurs trwa do momentu powrotu książki do organizatorki i terminowej publikacji recenzji ostatniej osoby w kolejce. Mniej więcej dokładny termin zostanie ogłoszony, kiedy organizatorka zamknie listę zgłoszeń.
3.1. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone do 10 dni od momentu zakończenia konkursu na blogu organizatorki.

4. Zwycięzcę wybiera pani Justyna Drzewicka jako bezstronne jednoosobowe jury.
4.1. Zwycięzca jest zobowiązany wysłać pani Justynie adres do 3 dni od daty ogłoszenia wyników. W innym wypadku wybierany jest kolejny zwycięzca. 
4.2. Nagrodę wysyła pani Justyna Drzewicka.

5. Wszystkie sprawy nieobjęte regulaminem rozstrzyga organizatorka.

Czekam na wasze zgłoszenia, moi mili :)

31 komentarzy:

  1. Zglaszam sie ! Mam nadzieje ze jestem 1 bo wiesz jak moze byc najwyzej mnie przesuniesz na koniec :* love you xd
    Email : justynamajcher@interia.pl
    Obserwuje jako: Just yska
    Baner: coraciemnosci.blogspot.com (pojawi sie jak wejde na kompa ewentualnie krzyknij ze nie mam jakby mnie skleroza dopadla xd )
    W ostatnich book tourze chyba udzialu nie bralam nie pamietam xD albo bralam ? No nwm xd
    Regulamin akceptuje ! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że wiem :D I będę krzyczeć, jak coś... Zacznę już teraz - BRAŁAŚ UDZIAŁ, SIEROTKO TY MOJA <3

      Usuń
    2. hahahaha xD no czułam że coś mi zielonego z baneru świta! :D Ale no moja pamięć ulotną być xD

      Usuń
    3. Konkursowy regulamin zaakceptowany <3

      Usuń
  2. Uf! nie jestem pierwsza!
    Obserwuję jako: Ola K.
    Baner: nieuleczalnyksiazkoholizm.blogspot.com (dodam, jak napiszę reckę)
    Nie brałam
    Mail: kaleksandra@onet.pl
    A regulamin... no chyba akceptuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł z tą mapką! niestety ze względu na dwa miejsca zamieszkania nie mogę brać udziału w booktourach. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kusi mnie, ale nie wiem jak u mnie będzie z czasem teraz.. Ale czas na zgłoszenia jest długi, więc pewnie prędzej czy później tu wrócę i się zgłoszę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziesz miała czas, dasz radę <3

      Usuń
    2. Dobra, zgłaszam się :D Tylko jeśli akurat miałabym mega intensywny czas na uczelni to będę prosić Cię o przesunięcie mnie :)

      E-mail: agat_a156@interia.pl
      Obserwuję jako: bookworm
      Brałam udział w poprzednim Book Tourze: NIE
      Udostępniony banner: www.apteka-literacka.blogspot.com (kolumna po prawej)
      Akceptuję regulamin.

      Usuń
  5. Obserwuję jako: Jellyfish
    E-mail: jellyfish96@wp.pl
    Baner: www.parzydelka.blogspot.com dodam dzisiaj albo jutro, bo zaraz mi się goście zwalają do domu
    Nie brałam wcześniej udziału
    Regulamin akceptuję
    Tak, jak rozmawiałyśmy - bardzo ładnie proszę, aby dało się mnie wcisnąć z otrzymaniem książki po 12 lutym ze względu na sesję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się!
    E-mail: klaudiamalik@onet.eu
    Obserwuję jako: Klaudia Malik
    Brałam udział w poprzednim Book Tourze: niestety nie
    Udostępniony banner: http://booksbyshadow.blogspot.com/ (na pasku bocznym)
    I akceptuję regulamin :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Może się zgłosze ale jeszcze mam trochę czasu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się zgłosisz :)

      Usuń
    2. Dobra zgłaszam się :D

      E-mail: chyba znasz ale napiszę :) zaczytanawfantastyce@gmail.com
      Obserwuję jako: Magic Wizard
      Brałam udział w poprzednim Book Tourze: NIE
      Udostępniony banner:https://zaczytana-w-fantastyce.blogspot.com
      Akceptuję regulamin.

      I jeszcze takie pytanko. Co sie stało w poprzednim book tourze? Nie wrociła do ciebie książka?

      Usuń
    3. Nie tyle nie wróciła, co 2x zaginęła i myślałam, że już nie wróci :P

      Usuń
  8. W końcu jestem <3 Już 4 osoby są, także liczę na jakieś fajne komentarze :P :P

    Zgłaszam się! ^_^
    E-mail: patty050898@gmail.com
    Obserwuję jako: Meredith
    Brałam udział w poprzednim Book Tourze: tak :D
    Udostępniony banner: na bloguuuuuu (znasz adres, nie będę pisać xD)
    Akceptuję regulamin :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę powodzenia!!! :D Fajny śnieg sypie u Ciebie. ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się!
    E-mail: paulina0942@o2.pl
    Obserwuję jako: Miasto Książek
    Brałam udział w poprzednim Book Tourze: NIE
    Udostępniony banner: http://citeofbooks.blogspot.com/
    Akceptuję regulamin

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się!
    E-mail: 12agnieszka22@wp.pl
    Obserwuję jako: Pięknem Oczarowana
    Brałam udział w poprzednim Book Tourze: NIE
    Udostępniony banner: https://lifestylebyagnieszka.blogspot.com/
    Akceptuję regulamin.

    OdpowiedzUsuń
  12. zgłaszam się
    poligondomowy@gmail.com
    Poligon Domowy
    Nie
    na FB: www.facebook.com/poligondomowy
    Akceptuję regulamin

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się!
    E-mail: wiktoriaczytarazemzwami@onet.pl
    Obserwuję jako: WiktoriaCzytaRazemZWami
    Brałam udział w poprzednim Book Tourze: NIE
    Udostępniony banner: na blogu
    Akceptuję regulamin.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się.
    dominikastarzyk97@gmail.com
    Będę obserwować jak tylko wrócę z pracy do domu. Oraz akceptuję regulamin

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas zgłoszeń minął 31 grudnia. Normalnie bym się pewnie zgodziła, jak na udział Wiktorii, aleee ona spytała mnie wcześniej czy może. Ty nie spytałaś, a to znaczy, że nie czytałaś regulaminu i tego nie będę akceptować. Przykro mi.

      Usuń
    2. Regulamin czytałam. Jednak nie miałam na tyle czasu w pracy by napisać e-mail do ciebie z zapytaniem. I owszem nie zgłosiłm się tak jak w wzór pokazywał jednak nie miałam zbytnio czasu. Nie mogę to trudno.

      Usuń
    3. Wiesz, ale to nie chodzi nawet o czas - mogłaś napisać po pracy. Wzór wzorem - bardziej Wiktoria np. zgłosiła się dopiero, gdy jej odpisałam, że się zgadzam. Wybacz, ale nie zaryzykuję wysłania tak książki w ciemno, możesz mieć mi to za złe, ale poprzednim razem też tak się jedna dziewczyna dozgłosiła nagle, bez pytania i u niej książka zaginęła mi wtedy na miesiąc...

      Usuń
    4. Sama mam bloga i wiem jak to jest. Jednak nie zawsze też te na ogół odpowiednie osoby są dobre. A ja pracę skończyłam wtedy o 22 i to już niestety po twoim komentarzu. Mam nadzieję że kiedyś mi się uda przeczytać tą książkę.

      Usuń
    5. Po naszej rozmowie na fanpage wiesz już, że wyrażam jednak zgodę :) Poproszę o adres na e-mail :)

      Usuń

Nie piszcie linków w komentarzach - zawsze odwiedzam Wasze blogi!

Za każdy komentarz osobie, która przeczytała post dziękuję ☻

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.